MIKS MINNA LAAGRISSE?

 

kaidi (2)

Iga Kord, kui kuulen/näen, et uus noortelaager on toimumas, tahan sinna kindlalt kohale minna. Miks? Põhjus on lihtne. Noortelaagrid on saanud mulle paigaks, kus veeta aega toredate inimestega, õppida iseenda, Jumala ja kõige muu kohta, mis üht noort üldse huvitada võib.

Pärast igat noortelaagrit olen ma taas muutunud. Minus on igakorraga aina enam rõõmu ja postitiivsust, sest korraldajad ise on juba rõõmsad ning nad on igale laagris osalejale eeskujuks oma abivalmiduse ja pakatava säraga. Lisaks rõõmule annavad noortelaagrid juurde tahet, et anda endast laagrist väljaspool, oma enda elus, parim ning ka vajalikke oskusi selleks. Alles viimases suvelaagris (2014) õppisin, kuidas käituda suhetes ja kuidas mitte kiirustada suhtesse astumisega. Iga kõneleja jutust jääb kõlama just see miski, see pisike lause või üks üksik sõna, mis mind saadab iga järgmise laagrini.

Esimest korda käisin noortelaagris 2012. aasta suvel ning pärast seda on vahele jäänud vaid üks laagrikord. Peagi osalen juba viiendat korda laagris ja läbi kõigi nende kordade olen ma õppinud palju. Nüüd tagasivaadates oskan ka öelda, et iga laager on andnud mulle meeletult palju enesekindlust juurde. Laagris on alati toetavad korraldajad ja osavõtjad, tänu kellele olen mitmel korral suutnud end ületada. Iga väiksemgi eneseületus (näiteks see, kui suutsin tulla välja oma “kestast” ning suhelda uute ja toredate inimestega Wesley grupis) on pannud mind oma elu rohkem hindama ja muutnud mind aina enam tänulikumaks. See on märkimisväärne, kuidas pärast esimest korda laagris käimist muutusin ma mõne päevaga nii palju, et koju tagasi minnes küsisid mu vanemad, et kas see olen ikka mina. Põhjuseks oli minu uuenenud elurõõm, sära ja tänulikkus.

Laagritest olen õppinud kõige lihtsamaid algtõdesid kristlusest, olen õppinud ülistuse tähtust ja seda, kuidas üldse peaks ülistama. Olen õppinud nii palju Piibli kohta ja sellest, kuidas Jumal mind ja meid kõiki armastab. Need kõik, mis eelnevalt välja tõin, on vaid imepisike killuke sellest, kui palju võib ühest laagrist õppida. Nimekiri oleks lõputu, kui paneksin kirja kõik, miks noortelaager on olnud mulle kasulik ja vajalik.

Laagrisse lihtsalt peab minema, sest muidu jääks järjekordne naeru-, rõõmu- ja ideedoos saamata.

KAIDI KAUPO EMK VIITKA KOGUDUS

One thought on “MIKS MINNA LAAGRISSE?

Lisa kommentaar